هواپیما مدل

ساخت و پرواز هواپیما مدل

ساخت و پرواز هواپیما مدل

طبقه بندی موضوعی

ساخت فانتوم اف - 4 مدل داکتد فن

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

سلام به کاربران گرامی


در این پست یک گزارش تصویری خلاصه از ساخت اف - 4 برای شما قرار میدهم


منتظر سوالات ، نظرات شما هستم


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب...




نظرات  (۸)

سلام
دوست عزیز اقای میرصفایی 
من چند سوال داشتم میخواستم از شما خواهش کنم جواب بدین.

1- گفته بودین که بعضی قطعات توی نقشه نیستن که خودتون رسمشون میکنید تکمیل شد ؟؟
2- توی نقشه قسمتهایی هستن با نام ... st . sq . sh . و ..... معنی این کلمات ؟؟؟
3- ایا بعد از این مشکلاتی که توی ساخت بود تونستین پروازش بدین ؟؟؟ یعنی ارزشه ساختشو داشت ؟؟
4- میشه قطعاته اصلی  b1 تا b12 رو از باسا ساخت.
5- برای این که مدته پرواز افزایش بدیم چیکار باید کرد ؟
6- میشه دقیق بگین قطعاته منشوری به چه اندازه ای بود؟؟؟
ممنون 
پاسخ:
سلام

1.یادم نیست کدوم قطعات بوده.راهنمایی کنید...
2.نقشه در دسترسم نیست.اما این نوع کلمات آدرس هستند برای کمک به پیدا کردن قطعات مرتبط به یکدیگر...
3.مشکل خاصی در ساخت نبود و ما منتظر یک داکت خوب و تراست بالا هستیم برای پرواز...
4.خیر.اسکلت اصلی باید قوی باشد...
5.خیلی تایم پروازی ندارید در کل...
6.فکر میکنم 1.5 با 2 سانت 
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۸:۳۵ علی مومنی
سلام 
دوست عزیزآقای میر صفایی
آیا این جت تا حالا پرواز کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطف کنید فیلم پروازش را ارائه بدید
پاسخ:
سلام
در تست های اولیه داکت تهیه شده جوابگو نبود
داکتد قوی و کربن باید بدستم برسد تا نصب شود و بعد هم تست پرواز
حتما فیلمش را قرار خواهم داد
سلام 
استاد میرصفایی من واس جواب سوالم حدود 3 ماه هر روز میام تو سایتتون و نگاه میکنم اما دریغ از یک جواب
به سواله دوستان دیگه جواب دادین طی 2 ماه اما جواب سوال منو ندادین 
اقای میرصفایی من نه میخوام مزاحم شما بشم و نه میخوام بساز بفروش کنم فقط واس علاقه به ساخت و پرواز دارم دنبال جواب این سوالا بودم 
ممنون
سلام
دوست عزیز اقای میرصفایی
گفته بودین ""در این قسمت یکسری قطعاتی را روی تخته 3لا برش دادم که در نقشه وجود نداشت ، این قطعات رابط بین فرم های 
B8-B9
B9-B10
B10-B11 می باشد

نقشه این قطعات را کامپیوتری رسم خواهم کرد و برای شما دوستان قرار خواهم داد...""
من فک کنم این قطعات واس صفحه سوم نقشه اس که من هیچ جا نتونستم پیداش کنم اگ دارین بی زحمت کمک یجوری اینو به منم بدین 
جسارتا واس داکت فنتون هم یه پیشنهادی داشتم که فقط هزینش بیشتر میشه اما صدا و قدرت فوق العاده ای داره که فک نکنم داکت 90 میل دیگه ای تو این رنج پیدا شه
یه اسپید 130 و باتریultra 70c،65،5000 mah 
ولی نمیدونم چطوری عکس و مشخصاتشو بدم بهتون
ممنون 

باسلام

آقای میرصفایی هنوز خبری از پرواز این فانتوم نیست؟؟

پاسخ:
سلام.
به دلیل مشغله فرصت نکردم تکمیلش کنم و فعلا در حال خاک خوردن هست

سلام آقای میرصفایی میشه هواپیمارو باسایز بزرگتری ساخت؟؟

سلام  استاد میرصفای خوب هستید داداش من قبلا پست شما دیده بودم ولی نقشه هواپیمای مدل را نگذاشته بودید آیا قطعات پیدا میشن موتور داکت 95 پیدا میشه روی این مدل گذاشت  لطفا استاد برای من بنویسید 

۰۳ مهر ۹۹ ، ۱۷:۳۳ محسن افشار

جناب میر صفایی لطف کنید لینک نقشه رو ارائه بدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی